skip to Main Content

Retargeting

Bereik websitebezoekers opnieuw

Retargeting (ook wel remarketing genoemd) is een effectief middel om uw doelgroep (nogmaals) te bereiken. Zo kunt u mensen die op uw website zijn geweest nog eens doelgericht benaderen met behulp van banners, videos en/of tekstadvertenties op websites of op Facebook. Met retargeting blijft u zichtbaar bij uw doelgroep en potentiële klanten. Voorbeelden waarbij u goed gebruik kunt maken van retargeting zijn bijvoorbeeld de start van de verkoop van het nieuwe seizoen van een theater, of het promoten van een specifieke tentoonstelling onder bezoekers van uw website.

Hoe werkt Retargeting?

Stel iemand bezoekt u website, bekijkt een programmaonderdeel maar koopt uiteindelijk geen kaartje. U kunt deze bezoeker dan in de dagen daarna op andere websites een banner laten zien om hem of haar alsnog te overtuigen een kaartje te kopen. Daarbij kunnen we zelf bepalen hoe vaak iemand die uiting maximaal te zien krijgt. Bij retargeting maken we gebruik van het Google Display Netwerk, waarmee meer dan 90% van de internetgebruikers wordt bereikt.

Wanneer gebruik je Retargeting?

  • Branding
  • Stimuleren verkoop evenement
  • Stimuleren websitebezoek

Voordelen van Retargeting?

  • Bereik uw websitebezoekers opnieuw
  • Alleen bezoekers van specifieke webpagina’s zien de advertenties
  • Goedkoop middel om contactfrequentie op te stuwen
  • Eenvoudig top of mind bij de doelgroep

Wat doet Bureau Lommer?

Bureau Lommer helpt met het bepalen van doelstellingen, de hoogte van het budget en het realiseren van de advertenties. Wij beheren de campagne, bewaken het budget en zorgen ervoor dat de advertenties maximaal presteren tegen de laagste kosten. Na afloop presenteren we alle resultaten in een uitgebreide rapportage.

Display SBK Trouw
Back To Top