Skip to content

Greenhouse Talent

Doel: zichtbaarheid met als einddoel kaartverkoop
Campagne-typen: pre- & onsale banner- en videocampagnes

Concertpromoter Greenhouse Talent vertegenwoordigt een breed scala van artiesten. Bureau Lommer zette o.m. campagnes op voor Justin Bieber, Celine Dion, Jason Derulo, Nicki Minaj, Shawn Mendes, Don McLean, Jean Michel Jarre en Ennio Morricone.

Onze aanpak is gericht op het realiseren van een groot bereik in de doelgroep in de context van kwalitatieve premium sites van het Google Display Netwerk tegen relatief lage CPM. Afhankelijk van het type concert vullen we de mix van bereik aan met directe inkoop bij uitgevers.

Voorbeeld campagne: Ennio Morricone
Doelgroep: cultuurminnend publiek van 55+
Media-inkoop: GDN (diverse sites), FD.nl, cultuursecties resp. NRC.nl, Volkskrant.nl, Trouw.nl en Parool.nl

Back To Top